среда, 6 декабря 2017 г.


Гра зближує дітей


НАСТРІЙ  ДНЯ  ПОКРАЩИВСЯ,

Або  літфізкультпривіт?

 

Від чого залежить наш настрій? Чи може він змінитися протягом дня? Відповіді на ці та інші практичні житейські запитання спробували знайти учні гуртка «Медіакультура». А допомогли їм в цьому вихованці хореографічного гуртка під керівництвом молодого педагога Ірини Тарасенко. На базі 136-ї школи провели спільну гру «Поділися позитивом!» на тему настрою дня.


Коли одним дітям цікавий соціум, до якого можна потрапити під час рухів та живого спілкування, інші готові відкрити його, запросивши до себе на гостини.

Отож, майбутні медійники створили не тільки для себе цікаву і веселу літературно-фізкультурну 15-хвилинку під назвою «Настрій дня!». Діти обох гуртків згрупувалися в одну дружню команду.


Софія Кочура, Аліна Дзюбенко та Тетяна Непочатова з «Медіакультури» одразу «розігріли» публіку імпровізованим інтерв’ю ― різними власними запитаннями до юних хореографів, які в цей момент сидячи відпочивали після насичених фізичних тренувань. За умовами міні-гри позитивні відповіді на запитання підтримують усі будь-яким рухом догори. А свої враження від сумних відповідей треба показати опусканням голови в позі «я сховався в будиночку». Хоча в процесі гри після озвученої загадки, яку знайшла Ліза Бреславська, діти відгадали вірну відповідь. Відкрили для себе лише веселий та позитивний настрій від змісту гри. Ніхто не ховався у будиночок…

А тим часом юні кореспонденти почали розпитувати майбутніх зірок естради не лише про настрій і танці… Продовжили цю ігрову 15-хвилинку Михайло Єршов, Іван Сур, Ростислав Турков та Володимир Домбровський. Погляди у вікно перевтілилися на мандри зірками і планетами, завдяки перегляду пізнавальних фотографій журналу з астрономії «Вселенная. Пространство. Время». Неформальний діалог серед підлітків продовжився розповідями про настрій дня, коли до будній день шкільної «дитячої роботи» починається о 6-й ранку, але потім вдома старанного школярика підбадьорює домашня кішка. «Жах» на початку дня, коли вже так набридло ходити до школи, потім вдома компенсується смачним молоком у віршованому модерні Ростислава Туркова…

Справжнім сюрпризом для усіх стала маленька музична імпровізація на флейті у виконанні юної учасниці «Медіакультури» Соні Кочури. Так вона не лише у літературній формі творчо продемонструвала присутнім власний настрій дня.

Ось так під час 15-хвилинного «літфізкульту» медійники змогли поімпровізувати, а хореографи спробувати себе у ролі маленьких зірок поза сценою… А педагоги для своїх вихованців створили неформальне та креативне дозвілля.


Як сприймаються дітьми танцювального гуртка подібні творчі експерименти? Наскільки важливими, на Вашу думку педагога, є подібні заходи для цікавого відпочинку та творчого розвитку дітей, які постійно займаються хореографією, та можуть спробувати себе у дещо незвичному форматі? — запитую у Ірини Тарасенко.

Дуже цiкаво було спостерiгати за творчим процесом та як висловлюють свою думку школярi. Адже деякi учні соромились вiдповiдати на питання, бо присутнi діти, з якими вони не знайомi. Згодом учні гуртка «Медіакультура» iх підтримували. I ця гра зблизила iх. Для майбутнiх спортсменiв важливо спiлкуватись впевнено, щиро та грамотно!переконана пані Ірина.

 

…Повернувшись до рідного прес-клубу, медіагуртківці взяли участь в короткому ігровому бліц-опитуванні. На питання ведучого переважна більшість із них відповіли, що їхній настрій дня значно покращився.

— Хочемо продовжити гру! Це ж так весело і цікаво, — радісно вигукнули викладачу медійники вже у звичній аудиторії. Хоча й «ефірний» час заняття непомітно для усіх дійшов до завершення, захоплені юні журналісти занотували собі нові ідеї та запитання…

Усім, хто поділився з оточуючими своїм позитивом, передаємо творчий літфізкультпривіт. 


Леонід ГАПЄЄВ,
керівник гуртка «Медіакультура» ЦДЮТ № 5 Харківської міської ради

Фото: Ірина Тарасенко






Комментариев нет:

Отправить комментарий