среда, 8 марта 2017 г.

Оповідання про маму та сім’ю

Створено в рамках діяльності гуртка «Лідерство ― запорука успіху» Центру дитячої та юнацької творчості № 5 Харківської міської ради

Діти! Любить своїх батьків!

Мене звуть Володимир Нагорнюк, я з багатодітної сім’ї. В мене є три старших сестри та один молодший брат. Моя сестра Валерія навчається у коледжі на музичному факультеті, Владислава ― в університеті, а найстарша ― Євгенія є вчителем історії та географії. Молодший братик Олександр ще навчається  у школі.  
Я дуже люблю своїх батьків. Зараз розповім вам, які вони в мене чудові. Слухайте. Мого батька звати Іван, він працює фотографом та лагодить комп’ютери. Але найкраща людина у житті ― це моя матуся.  Нині працює завучем у школі, а за фахом – вчитель історії.
Я завжди можу звернутися за допомогою до неї. Мама не тільки допомагає мені зі шкільними уроками, але й вирішує інші питання, які мене турбують. За все це їй дуже вдячний! Коли я був маленький, вона  ночей не спала. А вранці нову бігла до школи, де на неї чекали учні, вчителі та батьки.
Якби не мої батьки, мене би не було на цьому світі. 
Я дуже люблю мою маму. Та можу сказати: моя мама найкраща у світі!
Діти, будьте вдячні, любить та бережіть своїх матерів та батьків!
Володимир Нагорнюк,

5-а клас ЗОШ № 126 Холодногірського району м. Харкова

Комментариев нет:

Отправить комментарий